Goście hotelowi

Hotel Warszawa jest miejscem odwiedzanym nie tylko przez krajowych dostojników, ale też przez grono obcokrajowców. Ekskluzywni klienci starają się zachować z klasą, choć zdarzają się też roszczeniowi gości niezadowoleni praktycznie ze wszystkiego. Najgorzej jest, kiedy są pod dużym wpływem alkoholu, wówczas awanturują się i szukają zaczepki z innymi gośćmi. Najczęściej wzywana jest wówczas ochrona, która doprowadza awanturującego się klienta do swojego pokoju. Zdarzają się również rodziny z dziećmi niszczącymi każdy napotkany przedmiot. Kradną mydełka firmowe, wyrzucają przez okno małe przedmioty będące ozdoba zajmowanego pokoju. Regulamin hotelu wyraźnie zabrania niszczących zachowań. Każda uszkodzona rzecz musi zostać naprawiona na koszt klienta, który dokonał zniszczenia. Najgorsze są rozpuszczone przez rodziców dzieci. Psują wszystko, co znajdzie się w ich polu widzenia, są opryskliwe i niemiłe dla personelu hotelowego. Zwracanie uwagi rodzicom najczęściej kończy się skargą na hotelarza u dyrektora, gdyż według rodziców ich dzieci mają prawo na szaleństwo, takie jest prawo ich dziecinnych lat. Był czas, że Hotel Warszawa poważnie zastanawiał się nad zakazem wynajmowania pokoi rodzinom z dziećmi, ponieważ straty, jakie z tego tytułu ponosi zarząd, są ogromne i przewyższają nawet wartość licznych kradzieży asortymentu hotelowego. Najlepszymi klientami są zorganizowane wycieczki turystyczne, właściciele dużych firm, starsze osoby, polityce, choć z nimi bywa różnie i nowożeńcy.